Студентський науковий гурток «Дослідження електротехнічних систем з відновлювальними джерелами енергії» створений з метою залучення обдарованої студентської молоді до винахідницької роботи, формування і розвиток творчих здібностей студентів і розширення наукового потенціалу у галузі електроенергетики та енергозбереження.
Під керівництвом науково-педагогічних працівників кафедри енергетики і автоматики студенти ведуть активну науково-дослідницьку роботу, беруть участь у роботі конференцій різного рівня, що сприяє набуттю і закріпленню знань, формуванню творчого і наукового мислення, організаторських здібностей у майбутніх молодих фахівців.
Досвід роботи членів наукового гуртка, які залучені до дослідницької роботи за кафедральною тематикою, свідчить про те, що студент-гуртківець не тільки готує себе до майбутньої творчої практичної роботи, а й продукує новітні наукові розробки, що сприяє поповненню наукових знань і знаходить застосування в практичних проектах у вигляді лабораторних та експериментальних установок.
19.05.2021 року згідно плану роботи студентського наукового гуртка «Дослідження електротехнічних систем з відновлювальними джерелами енергії» відбулось чергове його засідання під керівництвом завідувача кафедри енергетики і автоматики Василя РАМША, на якому проведено аналіз і синтез існуючих методів керування кроковим двигуном та розробка алгоритму постійного по величині моменту з мінімальним рівнем пульсації для виготовленого робочого стенду на базі платформи Arduino, комп’ютерне моделювання запропонованих методів керування кроковим двигуном та їх подальша обробка з метою виявлення найбільш доцільного алгоритму керування з точки зору пульсацій моменту.
Також на засіданні студентами-гуртківцями презентовано виготовлений навчальний стенд з сучасними апаратами керування і захисту електрообладнання в електроустановках.
Науково-дослідна робота студентів-гуртківців дозволяє формувати готовність особистості до самореалізації, уміння застосувати отримані знання, проявити індивідуальність і творчість, тобто можливість формування основних компонентів загальних та фахових компетентностей у майбутніх фахівців в галузі електричної інженерії.