Сучасні тенденції економічного розвитку суспільства зумовлюють потребу вирішення низки проблем, серед яких – реалізація концепції «Навчання упродовж життя», що має на меті осучаснення знань та збагачення досвіду дорослої людини інноваційними технологіями та досягненнями сучасної науки і техніки.
Беззаперечним фактом є те, що рівень підготовки викладачів закладу вищої освіти визначає ефективність вирішення ними професійних завдань. На це наголошує й Міністерство освіти і науки, виокремлюючи стажування як один із пріоритетних напрямів освітньої реформи. З цією метою зав. кафедри «Електротехнологій та експлуатації енергообладнання» Колодійчук Л.С. проходив стажування на світлотехнічному виробничому підприємстві ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА», що займається проектуванням, конструюванням та виготовленням освітлювальних приладів.

Програма стажування була інтенсивною в технічному та академічному плані. Вона включала: -
ознайомлення з роботою проектного відділу;
-
розвиток основних компетенцій стажувальника на основі діяльнісного підходу, а саме: набуття нового досвіду щодо застосування сучасних інформаційних технологій в галузі «Електричної інженерії»та робота в програмі з проектування «Dialux»;
-
ознайомлення зі структурою та основними виробничими потужностями «ОСП Корпорація ВАТРА» (ливарне виробництво спеціалізується на виготовленні відливок з алюмінієвого сплаву (щільних, з високою чистотою поверхні, різноманітної конфігурації, з декоративними художніми поверхнями); вивчення досвіду застосування електротехнологічних установок на підприємстві: гальванічні ванни; координатно-револьверний прес гнуття з ЧПУ «AMADA» (Японія); виробництво пластмасових деталей виготовляє пластмасові деталі методом лиття під тиском термопластичних матеріалів, прямого і миттєвого пресування реактопластів і проводить їхню механічну обробку; роботи в складальному цеху і порошкової дільниці);
-
обмін досвідом і консультації керівника стажування;
-
екскурсії по цехах і лабораторіях підприємства;
-
розвиток контактів в академічному й науково-технічному середовищі (підписання Договору про співпрацю) та інше.



Узагальнюючи викладене, зазначимо, що стажування на провідних підприємствах є продуктивною формою освіти дорослих, яка спирається на індивідуальний підхід, забезпечує особистісне і професійне зростання педагога в межах спеціальності.