16 жовтня 2021 року студентська команда сформована із студентів групи Кн-22СК у складі Володимира АНТОНІВА, Назара ІВАНЬО та Мар'яна ВАЛЬСЬКОГО виступила у другому етап студентської олімпіади з програмування The 2021 All-Ukrainian Collegiate Programming Contest студентської першості світу з програмування ІСРС-2021 по південно-східній Європі (у статусі 1/4 фіналу командної студентської першості світу з програмування АСМ-ІСРС). Участь у другому турі взяли 282 команди 146 закладів освіти.
Цьогоріч відповідно до епідеміологічного стану змагання пройшли в онлайн режимі. Для кращої підготовки до участі у світовому півфіналі змагання були проведені у форматі, запропонованому для проведення SEERC-2021, тексти задач були подані англійською мовою. Для набуття навичок змагань в цьому форматі команда взяла уасть в пробному турі в четвер, 14 жовтня, з 15:00 до 20:00.
Офіційні загальні регіональні правила змагань ICPC можна знайти на веб-сайті ICPC. З огляду на епідеміологічну ситуацію, другий відбірковий етап ICPC-UKRAINE – 2021 проводився в режимі онлайн. Додаткові правила змагань - аналогічні правилам, прийнятим і використовуваним цього сезону в інших європейських змаганнях ICPC.
Членам команди, які беруть участь в змаганнях з різних місць, дозволяється спілкуватись під час змагань тільки зі членами своєї команди, для чого їм пропонується налаштувати приватну голосову або відеоконференцію. Учасникам також дозволено спілкуватися з організаторами та журі через інтерфейс «Роз'яснення» в системі суддівства, куди слід направляти всі питання під час конкурсу або питання щодо формулювань задач. Учасникам не дозволяється спілкуватися під час змагань з будь-ким іншим (включаючи, крім іншого, своїх тренерів, друзів, учасників з інших команд або будь-яких інших осіб) без використання Інтернету або з використанням будь-яких інших видів зв'язку. Учасникам дозволяється використовувати вже існуючий код, знайдений на їх комп'ютерах або в Інтернеті, за умови, що він не порушує ніяких інших правил доступу до Інтернет (зокрема, код повинен бути опублікований до початку конкурсу).
Для забезпечення командної роботи команда взяла участь з стін інститутської аудиторії 9л.
Правилами проведення змагань передбачається автоматична перевірка розв'язків на сервері олімпіади. Не обійшлося без ложки дьогтю у проведенні змагань. На третій годині творчої роботи сталися перебої роботи центрального сервера, які не дозволили відправляти наступні розв'язки на перевірки. Це вплинуло на підведення результатів змагань, які поки невідомі.