Робота сайту інституту за 2020 рік в інфографіці (станом до 29.12.2020р.). Коротка презентація за даними analytics.google.com.
Основні характеристики:
Кількість користувачів сайту становило за 2020 рік - 38 280, що на 61% більше ніж у 2019 році.
Кількість нових користувачів сайту у 2020 році склало - 35,18% від усіх користувачів.
Кількість сеансів перегряду інформації на сайті становило - 105 529, що на 30,8% більше а ніж у 2019 році. Середня відвідуваність сайту за один сеанс 2,11 сторінки.
Показник відмов (відсоток сеансів із переглядом однієї сторінки, під час яких невідбувалося взаємодії із сторінкою) складав - 70,88%
Середня тривалість сеасу користувача становить 2хв 03с, на 5,2% менше, а ніж у 2019 році. Найбільша середня твиралість сеансів у квітні 2020 року (2:45), а найменша у червні 2020 року (1:17).
Перегляди сторінок
У 2020 році користувачами була відвідано - 222 879 сторінок сайту. Найвища відвідуваність у травні (23 056), найнижча у січні (10 200).
Демографічні показники
Геодані
Як видно з таблиці Країни 99,7% це відвдувачі з України. Інші країни - це роботи пошукових системи інтернет мережі. Щодо міст, то першість віжвідувань це Бережани, далі Київ та Тернопіль.
Карта точок відвідувань з України така
Міста та джерела трафіку наступні
Джерела трафіку
Короткі пояснення:
Organic Search - трафік із неоплачуваних результатів пошуку в будь-якій пошуковій системі (тобто для засобу вказано значення "organic")
Social - трафік із будь-якої з близько 400 соціальних мереж (не позначений як реклама)
Direct - cеанси, під час яких користувач ввів URL-адресу вашого сайту у веб-переглядачі або перейшов на нього за допомогою закладки (наприклад, для джерела вказано значення "(direct)", а для засобу — "(not set)" або "(none)")
Referral - Трафік із веб-сайтів, які не є соціальними мережами
Як видно з діаграми 64% переходів на сайт інституту проходить через пошукові системи. Основні ключові слова невизначені (not provided). У жовтні 2011 року Google змінив спосіб отримання даних із пошуку, щоб захистити конфіденційність користувачів. Якщо під час пошуку користувач увійшов до продукту Google (наприклад, Gmail або будь-якого облікового запису Google), пошук здійснюється через SSL. Таким чином, дані переходу, що стосуються цього пошуку, приховані.
Соціальні мережі. Основною соціальною мережею з якої здійснювалися переходи на сайт інституту є Facebook (99.62% - 20 619 переходів). Поодинокі переходи з мереж Instagram (0.36% - 74 переходи), YouTube та Pinterest.
Трафік із веб-сайтів (Referral) подано на наступному скріншоті
Примітка. 41% переходів із сайтів, це переходи із сайту Бережанського агротехнічного коледжу. 158 переходів із сайту Бережанської міської ради. Також радує переходи із сайту ВСТУП.ОСВІТА.UA.
Перегляд сторінок сайту
Топ 10 відвідуваних сторінок