Перший етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування у південно-східній Європі (Україна) Студентської першості світу з програмування (ІСРС – SEERC – Ukraine – 2024) відбувся 28 вересня 2024 року з 10:00 до 15:00. У змаганнях взяли участь 594 команди з 25 областей, що розбиті на 4 регіони України. У цьому змаганні інститут представляли команди: BATI_ICEBERG та BATI_EAGLES.
Учасники команди BATI_ICEBERG: Тарас ЛИХОДІД, Анатолій КОТОВСЬКИЙ та Роман МАРТИНИШИН (тренер: Качурівський В.О.). Команду BATI_EAGLES сформували студенти: Віталій РИГАЙЛО, Олег ЧЕПАК та Андрій ФІЦАЙ (тренер: Качурівська Г.М.)
Щодо правил участі в олімпіаді:
- У першому етапі можуть брати участь студентські та учнівські команди, що задовольняють вимогам методичних рекомендацій щодо віку та участі у змаганнях минулих сезонів.
- Кожна команда повинна складатись з трьох учасників та можливо одного запасного, наявність якого не є обовʼязковою. Для закладів вищої, професійної та фахової освіти, усі учасники, включно із запасним, повинні навчатися в одному закладі станом на день проведення першого етапу.
- Команда також повинна мати тренера, що є представником відповідного навчального закладу, та серед трьох учасників обрати капітана.
- Участь команди у першому етапі є дистанційною з не більше ніж трьох локацій та з використанням не більше ніж трьох компʼютерів.
Імена користувачів та паролі для доступу до пробного та основного турів будуть надіслані тренеру та учасникам команди безпосередньо перед початком змагань на електронні скриньки. - Після завершення основного туру розвʼязки команд будуть перевірені на плагіат. Кожна команда може використовувати у своїх розвʼязках програмний код створений тільки її учасниками.
- Вхід до системи проведення змагань від імені команди має відбуватись з не більше ніж трьох IP адрес. Кожен випадок перевищення згаданого обмеження може бути підставою для дискваліфікації команди та буде розглянутий організаційним комітетом.
Протягом п'яти годин змагання (початок 10:00 - закінчення 15:00) студентам запропоновано 12 задач, для яких потрібно надіслати до системи АлгоТестер (система автоматичного тестування розв’язків алгоритмічних задач) тексти кодів вирішення тієї чи іншої задачі.