Одним із пріоритетних напрямків роботи закладу вищої освіти є профорієнтація. Профорієнтаційна робота – це багатогранний процес, який має на меті допомогти вступникам та здобувачам вищої освіти знайти власний професійний шлях та успішно адаптуватися на сучасному ринку праці.
З метою профорієнтації 03 березня 2025 року доцент кафедри обліку і аудиту Володимир ГАБОР відвідав Тернопільську загальноосвітню школу I-III ступенів №10, Тернопільський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа I-III ступенів – медичний ліцей №15 імені Лесі Українки та Тернопільський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа I-III ступенів – правовий ліцей №2.
Забезпечення академічної доброчесності є невід’ємною складовою внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут». Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та впровадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та наукових досягнень. Академічна доброчесність є моральним ядром академічної культури. Розгляд основних засад академічної доброчесності стало одним із найбільш важливих завдань сьогодення.
Освітні заклади в Україні впевнено рухаються в бік інформатизації, і ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» не став виключенням. Одним із важливих напрямків розвитку стала співпраця з Командою MASTER, яка надає актуальне програмне забезпечення із бухгалтерського обліку для практичного навчання здобувачів вищої освіти.
Вибір професії є важливим кроком у доросле життя, від якого значною мірою залежить майбутнє людини. Обираючи свій професійний життєвий шлях, потрібно розібратися у величезній різноманітності сучасних професій, зрозуміти їх зміст і реально оцінити свої можливості, здібності та інтереси.
Нині фінансове благополуччя молодої людини стає реальним завдяки підвищенню інтенсивності праці, готовності брати відповідальність, працювати на певний результат. Проте останнім часом випускникам шкіл дуже важко вчасно визначитися із вибором професії. Це пов'язано з тим, що у школярів практично відсутні уявлення про ринок праці, про вимоги до особистісних якостей та професійну підготовку фахівців, про умови роботи та роботодавців. Тому професійна орієнтація в школі зводиться до допомоги дітям та їхнім батькам зробити правильний і безпомилковий вибір у світі сучасних професій.