
В роботі розглянуто транспортування сипких вантажів криволінійними і комбінованими трасами за допомогою гнучких шнекових робочих органів, замкнутих в еластичні кожухи, що забезпечує високу мобільність при виконанні завантажувально-розвантажувальних технологічних процесів і відповідно розширює їх технологічні можливості.
На основі проведеного комплексу теоретичних і експериментальних досліджень створено конкурентоздатний секційний гвинтовий робочий орган, проведено його техніко-економічне обґрунтування та розроблено методику інженерного проектування.
Доповідач за допомогою розроблених слайдів зумів пояснити суть виконаної колосальної роботи з проведення як теоретичних так і експериментальних досліджень, оброблення результатів експериментів та здійснення їх аналізу. Також доповідач відповів на поставлені питання.
За результатами доповіді було вирішено удосконалити і відшліфувати саму доповідь і представити роботу на інститутській студентській конференції, яка буде проходити у квітні.
Микола КЛЕНДІЙ
керівник студентського наукового гуртка