ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ
  (03548) 2-31-73   E-mail:  ekonom.prurod@gmail.com    Декану факультету
Україна тримає стрій!!!

Тренінг «Розвиток комунікативних здібностей працівників сфери туризму»

14 грудня 2023 року учасники студентського наукового гуртка «Україна і світ» взяли участь у тренінгу «Розвиток комунікативних здібностей працівників сфери туризму».

Сучасною формою навчання працівників туристичної галузі є тренінги. Тренінгове навчання і розвиток персоналу дають фірмі конкурентну перевагу, дозволяючи компанії не тільки виживати, а й домагатися успіху в найскладніших умовах. Використання тренінгів  в освітньому процесі сприяє саморозвитку особистості, формуванні цільових установок майбутніх працівників, оволодінню новими технологіями, вдосконаленню знань, умінь, набуттю навичок роботи в команді.  

Гуртківці спробували себе в ролі працівників туристичних компаній.  За допомогою аргументів, реклами, використання комунікативних навичок зуміли переконати потенційних клієнтів у  привабливості  «свого туристичного продукту» та успішно його «реалізувати».

Здобувачі вищої освіти наголосили на  важливості розвитку комунікативних здібностей у працівників туристичної галузі, зосередивши увагу на окремих аспектах комунікацій в туризмі.

Зокрема, Віталій ЗАВОЙОВСЬКИЙ розкрив значення комунікацій для розширення ринків реалізації туристичних послуг, використання спеціальних інформаційних порталів, реклами нового туристичного продукту, його реалізації, управління туристичною діяльністю.

  Оксана  КОВАЛЬЧУК розповіла про комунікації як важливий інструмент  розвитку туризму в сучасних умовах, зазначивши, що найвищим пріоритетом для  виробників та постачальників туристичних послуг є підтвердження своєї компетентності  та надійності, що транслюється зазвичай саме через комунікацію.

Максим ГРИБОВСЬКИЙ охарактеризував маркетингові  комунікації в туристичній галузі, зосередивши увагу на особливостях реклами туристичного продукту, яка повинна мати неоднорідну спрямованість, інформаційну насиченість, носити неособистий характер, бути помітною та володіти здатністю до переконання.

  Вікторія МИКОЛИШИН ознайомила з характером, змістом та інфраструктурою професійних комунікацій в туристичній сфері, розповіла про цілі бізнес-комунікацій, їх особливості та роль у забезпеченні конкурентоспроможності туристичного бізнесу.

Керівник гуртка Зоряна ГЕРАСИМІВ підвела підсумки роботи, зазначивши, що на засіданні панувала атмосфера неформального, невимушеного спілкування. Тренінг був цікавим та пізнавальним для його учасників, сприяв ефективному опануванню знань, формуванню вмінь та навичок розвитку комунікативних здібностей, що вкрай важливо для майбутніх працівників  сфери туризму.

Зоряна ГЕРАСИМІВ,

керівник гуртка

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme