30 листопада 2022 року проведено навчальний семінар «Академічна доброчесність та навички якісного академічного письма як важливі компетентності здобувачів вищої освіти» для магістрантів спеціальності 051 «Економіка».
Мета заходу ознайомити здобувачів вищої освіти із теоретичними основами академічної доброчесності, забезпечити системою знань, які б дозволили оформляти наукові, курсові, кваліфікаційні роботи із дотриманням правил цитування.
29 листопада 2022 року в рамках плану роботи студентського наукового гуртка «Сучасний економіст» відбувся науковий семінар
28 листопада 2022 року к.е.н., доцентом кафедри обліку і аудиту Володимиром ГАБОРОМ проведено відкрите заняття з дисципліни «Фінанси» на тему:
28 листопада 2022 року відбулося чергове засідання науково-методичної ради інституту.
1932-33 роки – одна з найтрагічніших сторінок нашої історії. Голодомор був одним з найбільш варварських актів ХХ століття. І саме таким слід його визнавати. Злочин проти людства, що був результатом цілеспрямованої сталінської політики метою якої було заморити голодом Україну як народ і як націю, зломити волю українського народу, змусити підкоритися та знищити його ідентичність і національні прагнення. Реалізовувалась вона у формі розкуркулення і депортацій заможних селян, прискореної суцільної колективізації та встановлення обов'язкових непомірних обсягів хлібозаготівель. Ця жорстока політика перетворила один з найродючіших регіонів світу, землі, що славилися своїм багатим чорноземом, в місце жаху та смерті.
Ще з кінця грудня 2017 року в нашому інституті функціонує міжкафедральна лабораторія, на базі якої реалізується підготовка фахівців другого рівня вищої освіти (магістрів) за різними спеціальностями. Підготовка магістрів здійснюється за університетськими навчальними планами та у межах ліцензії Національного університету біоресурсів і природокористування України.
Завдяки організації виїзних практичних занять з навчальних дисципліни кафедри економіки і менеджменту ефективно реалізується практична складова професійного становлення майбутніх фахівців та позитивно трансформується їх мотивація до навчання.