До Всесвітнього дня Землі проведено засідання студентського наукового гуртка «Дослідження та розробки методів збереження рідкісних і зникаючих видів флори і фауни України», який функціонує на кафедрі агрономії та екології під керівництвом асистентки кафедри Віри МАГЗЕР.
Засновником дня Землі, саме 20 березня, вважається відомий американський громадський діяч Джон Мортон. Він розгорнув кампанію з висаджування дерев і чагарників у 1840-х роках для того, щоб розвивати у людей дбайливе ставлення до навколишнього середовища.
19 березня 2025 року відповідно до плану роботи студентського наукового гуртка «Актуальні проблеми методики обліку і оподаткування» під керівництвом Орести БОДНАР було проведено засідання у форматі круглого столу на тему: «Система звітно-облікового забезпечення управління: минуле й майбутнє».
19.03.2025 року студенти першого курсу факультету енергетики та електротехніки з кураторами Василем Рамшем та Миколою Потапенком взяли участь у історико- літературній годині на тему:
В рамках співпраці факультету енергетики та електротехніки з ТОВ «СІКАМ УКРАЇНА» за сприяння генерального директора компанії Володимира ДРЬОМОВА, підтримки комерційного директора Романа БІНЕРТА та технічного супроводу Романа ВОЄВОДИ, 19 березня 2025 року відбувся практичний вебінар з навчальної дисципліни «Основи електропостачання» на тему «Методи і способи проєктування ЛЕП 0,4 –10 кВ на картах Google за допомогою програмного сервісу SiCAD з використанням продукції електротехнічної компанії «СІКАМ Україна»» для здобувачів вищої освіти ОПП «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» ОС «Бакалавр».
В рамках проведення тижня кафедри енергетики і автоматики 18 березня 2025 року відбулося виїзне практичне заняття на тему:
Універса́льна десятко́ва класифіка́ція (УДК) — бібліотечна класифікація документів, широко використовується у всьому світі для систематизації творів науки, літератури і мистецтва, періодичного друку, різних видів документів і організації картотек.
Виїзні заняття на виробництві - це важлива складова освітнього процесу, яка передбачає безпосередню взаємодію здобувачів вищої освіти із виробничими об’єктами та технологічними процесами, і дає можливість отримати практичні навички роботи та поглибити теоретичні знання, отримані в навчальних авдиторіях під час лекцій.