ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ
  (03548) 2-31-73   E-mail:  ekonom.prurod@gmail.com    Декану факультету
Україна тримає стрій!!!
Featured

Брендування туристичних дестинацій: від концепцій до реалізації

1    12 березня 2025 року викладачі кафедри гуманітарної освіти і туризму провели семінар-конференцію, присвячену актуальній темі: «Брендування туристичних дестинацій: від концепцій до реалізації». У заході взяли участь здобувачі вищої освіти та викладачі кафедри, які активно обговорювали теоретичні аспекти та практичні підходи до створення і розвитку брендів туристичних регіонів.

   Доповідачі розкрили низку цікавих і змістовних тем, які охоплюють різні аспекти брендування туристичних напрямків:

  • «Роль місцевої культури та історії у створенні бренду туристичної дестинації» – к.і.н., доцент, завідувач кафедри Богдан Луговий;

90574

  • «Туристичний продукт як бренд: виклики та можливості» – здобувач Олег Бернатович;
  • «Створення успішного бренду в туризмі» – здобувач Юрій Рудий;
  • «Туризм як бренд: як зробити продукт неповторним» – здобувач Роман Ярема;

81996

  • «Інноваційні підходи до брендування в туризмі» – здобувачка Марія Люзна;
  • «Інтеграція сталого розвитку у стратегії брендування туристичних дестинацій» – здобувач Юрій Абрамович;
  • «Кейс-стаді: успішні приклади брендування туристичних напрямків в Україні та світі» – здобувачка Анастасія Маслій;
  • «Партнерства та кооперації в брендуванні туристичних напрямків: співпраця між державним та приватним сектором» – здобувач Роман Манзій;
  • «Формування брендової концепції зеленої садиби для розвитку туризму» – к.пед.н., доцент Надія Островська;
  • «Рекреаційні заклади в туризмі: ключові принципи брендування» – к.геогр.н., доцент Зоряна Герасимів;

40728

  • «Брендування закладів дозвілля в туризмі, їх організація» – к.геогр.н., ст. викладач Олена Підлужна;
  • «Бренд туризму: як створити незабутнє враження для мандрівників (Лондон)» – к.пед.н., доцент Зоряна Дзюбата;

41627

  • «Досвід Швейцарії для створення українського бренду» – PhD, ст. викладач Наталія Білан;
  • «Автентичність у створенні бренду» – к.е.н., ст. викладач Ірина Соловей;

71835

  • «Міжнародні бренди туристичної галузі» – асистент Інна Підховна;
  • «Бренд роботодавця. Правовий аспект» – асистент Віталій Кушлик.

11226   Студенти у своїх виступах продемонстрували цікаві ідеї й підходи до просування туристичних напрямків, зокрема через використання новітніх технологій, соціальних медіа та сталих практик розвитку, представили свої  дослідження і проєкти, пов’язані з брендуванням туристичних дестинацій в Україні, проаналізували сучасні методи просування туристичних брендів. Особливу увагу приділено важливості інтеграції місцевої культури, природних ресурсів і соціальних характеристик регіону в процес створення бренду.

  Викладачі підкреслили значення наукового підходу в аналізі бренду, зазначили, що робота над брендуванням туристичних дестинацій повинна базуватися на глибокому розумінні місцевої специфіки, потреб і вподобань цільових аудиторій, а також на застосуванні інноваційних інструментів для їх просування на локальних ринках.

  Семінар-конференція підвищила рівень обізнаності щодо сучасних тенденцій у брендуванні, обмін думками став важливим кроком у розвитку компетенцій студентів у галузі брендингу, стимулом для подальших досліджень. Обговорення різних аспектів брендування туристичних дестинацій допомогло розширити виявлення ефективних стратегій та інноваційних підходів, які сприяють розвитку туризму. Завдяки такому діалогу учасники отримали нові знання, які можуть бути використані на практиці для формування сильних та стійких брендів у туризмі.

Богдан ЛУГОВИЙ,
завідувач кафедри гуманітарної освіти і туризму

 

Карта повітряних тривог України

Обговорення проєктів

 

Free Joomla templates by Ltheme