Одним з напрямів розвитку індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти є участь в обговоренні освітніх програм та вдосконаленні їх змісту шляхом внесення відповідних пропозицій, в тому числі й щодо формування переліку вибіркових освітніх компонент, оскільки вибіркові дисципліни складають не менше 25% загального обсягу навчального навантаження.
З метою осучаснення змісту освітньої програми, відповідності її вимогам ринку праці та врахування побажань студентів щодо вибору дисциплін загального та професійного спрямування на кафедрі гуманітарної освіти і туризму 18 листопада 2024 року відбулось обговорення ОПП «Туризм» на 2025 рік вступу за участі гаранта, членів проєктної групи та здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація».
Богдан ЛУГОВИЙ представив до розгляду освітню програму 2024 року вступу, ознайомив із її структурою та змістом, зосередивши увагу на вибіркових дисциплінах, які поряд з обов’язковими беруть участь у формуванні загальних та фахових компетентностей. Гарант зазначив, що набуття знань і навичок з освітніх компонент та ефективна їх реалізація є основою конкурентоспроможності фахівця та запорукою успішної професійної діяльності.
Роман ЯРЕМА, здобувач групи Тр-31Б, висловивши побажання студентів, запропонував до вибіркових компонентів включити дисципліну «Гастрономічний туризм», оскільки даний вид туризму сьогодні набуває дедалі більшого значення і знання та вміння, отримані в процесі навчання, допоможуть в організації власного туристичного бізнесу та стануть в нагоді працівникам туристичної галузі.
Володимир ПРИЙДУН, здобувач групи Тр-31 Б, розповів про позитивні враження від виїзних занять та залучення практикуючих спеціалістів до організації освітнього процесу та висловив побажання здобувачів збільшити кількість таких занять, оскільки вони сприяють кращому засвоєнню матеріалу та формуванню вмінь і навичок, необхідних для забезпечення конкурентних переваг на ринку праці.
Пропозиції здобувачів будуть прийняті до уваги при розробці проєкту освітньої програми 2025 року вступу.