29 вересня 2022 року здобувачі вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» в рамках вивчення дисципліни «Географія туризму» здійснили віртуальну подорож країнами Європи.
Мета заняття: ознайомитись з Європейським туристичним регіоном, дослідити визначні пам’ятки природи, архітектури та мистецтва країн Європи, розвинути пізнавальну активність, креативне мислення, вміння аналізувати та оцінювати туристичну привабливість різних територій.
В епоху інформатизації, яка вимагає від учасників освітнього процесу постійно йти в ногу з часом, використання новітніх Інтернет-проєктів є незамінним атрибутом організації навчальної діяльності. Застосування нетрадиційних форм та методів навчання при вивченні дисциплін туристичного спрямування дає змогу ефективно формувати загальні та спеціальні (фахові) компетентності, розвивати вміння та навички, необхідні для успішного освоєння професії.
Віртуальна подорож є однією з інноваційних форм навчальної діяльності, яка дає можливість відвідати будь-яку країну світу, познайомитись з особливостями її природи, історії, культури. Існує багато сайтів, що пропонують віртуальні екскурсії в різні куточки світу та дозволяють досліджувати особливості архітектури та творів мистецтва у найдрібніших деталях.
В умовах сьогодення зростає інтерес до віртуальних турів, сфера застосування яких постійно розширюється, активно розвиваються та вдосконалюються технології створення віртуальних подорожей. Розвиток віртуального туризму у майбутньому може стати одним з напрямів туристичної індустрії.
Здійснивши віртуальну подорож, здобувачі вищої освіти проаналізували природно-географічні особливості регіону, кліматичні та рекреаційні ресурси, дослідили культурну спадщину та історико-архітектурні пам’ятки, запропонували пізнавальні туристичні маршрути європейськими країнами, оцінили можливості розвитку різних видів туризму.
Віртуальна подорож Європою дозволила створити атмосферу причетності до життя європейців, активізувати пізнавальний інтерес, розширити кругозір, розвинути творчість, комунікабельність, вміння працювати в команді та індивідуально, нестандартно підходити до вирішення завдань, оцінити туристичні можливості різних країн.
Зоряна ГЕРАСИМІВ,
к.геогр.н., доцент кафедри гуманітарної освіти і туризму