Старший викладач Гайдукевич Світлана Василівна та старший викладач Семенова Надія Павлівна кафедри електротехнологій та експлуатації енергообладнання взяли участь у Міжнародному підвищенні кваліфікації (вебінарі) на тему: «Трансфер освітніх технологій у підготовці бакалаврів та магістрів в країнах Європейського Союзу».
Ключові новини
14 жовтня 2025 року на факультеті економіки і туризму відбулися збори кураторів груп, на яких активно обговорювалися ключові аспекти якісної підготовки фахівців. Представники факультету, куратори груп та викладачі зібралися разом для спільної роботи над стратегіями вдосконалення освітнього процесу та підготовки здобувачів вищої освіти.
Навчання у закладі вищої освіти є важливим життєвим етапом у розвитку молодої людини. Студентські роки навчають не тільки академічним знанням, а формують соціальну поведінку, сприяють розвитку самооцінки та закладають фундамент для якості життя. Тож, важливим є не просто вивчати теорії і факти, а психологічно підготувати людину до незвичних для неї умов, навчити керувати своїми діями, емоціями та багато іншого.
У межах тижня кафедри електротехнологій та експлуатації енергообладнання 9 жовтня 2025 року відбулася науково-практична конференція на тему: «Енергетика: виклики сьогодення».
У Відокремленому підрозділі НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» відбулася знакова подія — відкриття трьох сучасних навчально-наукових лабораторій на агроінженерному факультеті. Свої двері для студентів та викладачів відкрили лабораторії:- «Захисту рослин»,
- «Інженерної та комп’ютерної графіки та ТММ»,
- «Дистанційного зондування землі та точного землеробства».
Навчання на полі — це не просто практика, а реальна можливість побачити, як працює сучасне аграрне виробництво зсередини.
У рамках тижня кафедри Електротехнологій та експлуатації енергообладнання, 9 жовтня 2025р. було проведено відкрите лабораторне заняття на тему «Дослідна перевірка принципу накладання».
Заняття провів Соловей Іван Михайлович, викладач кафедри, який продемонстрував сучасний підхід до організації лабораторних робіт, поєднуючи глибоку теоретичну базу з практичним експериментом.