ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ
  (03548) 2-31-73   E-mail:  ekonom.prurod@gmail.com    Декану факультету
Україна тримає стрій!!!

ВІДКРИТА МІЖНАРОДНА ОНЛАЙН-ЛЕКЦІЯ З ПРАКТИКУЮЧИМ МЕНЕДЖЕРОМ

19 квітня 2022 р. відбулася міжнародна онлайн-лекція для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 073 «Менеджмент» з дисципліни «Менеджмент організації» на тему: «Кадровий менеджмент». 

Її провели:

  • докторка економічних наук, професорка, професорка кафедри економіки і менеджменту ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» Світлана СУДОМИР (Україна);
  • менеджерка ресторану «Barrel House Korchma» Tetyana BARYLKO (Канада).

В онлайн-лекції професорка Світлана СУДОМИР розкрила систему кадрового менеджменту, кадрову політику та кадрове планування в організації. Зазначила, що ефективний менеджмент персоналу дозволить успішно вирішити організаційні, економічні, соціально-психологічні проблеми організації, дасть можливість не тільки успішно подолати кризовий стан, підвищити життєдіяльність фірми, але й забезпечить подальший розвиток підприємства.

Продовжуючи лекцію, менеджерка ресторану «Barrel House Korchma» Tetyana BARYLKO звернула увагу на те, що науковцям і практикам важливо проводити постійні дослідження в сфері трудових відносин та формулювати свої пропозиції щодо підвищення ефективності праці за рахунок удосконалення системи управління.  На будь-якому підприємстві успіх значною мірою залежить від складу кадрів, їхніх мотиваційних стимулів. Адже кадри вирішують все.  Практика свідчить про те, як важливо підтримувати хороші людські стосунки, обстановку довіри і відкритості. Доброзичливе спілкування з підлеглими приносить фірмі реальні результати. Зазначила, що в людських стосунках потрібно поєднувати у єдину систему три складові: керівництво з боку підприємця і менеджерів, спілкування та мотивацію праці. Ключ до успіху та отримання прибутку в ресторанному бізнесі – це смачна їжа і відмінний сервіс. І обидва ці пункти нероздільні. У сфері гостинності гонитва за прибутком ніколи не принесе успіху. Потрібно завжди в першу чергу дбати про свою репутацію і побажання клієнтів. 

На завершенні свого виступу Tetyana BARYLKO, зробила онлайн презентацію, знятою відвідувачами ресторану:

  https://www.youtube.com/watch?v=WnpEXwhPzDc

 Лекційне заняття пройшло на високому науковому рівні у доброзичливій атмосфері, було змістовним, інформаційним та корисним.

Завідувачка кафедри економіки і менеджменту,

Ірина ГУРСЬКА

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme