12 лютого 2021 року відбулась бінарна лекція в очному та онлайн режимі для здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» спеціальності 051 «Економіка» на тему: «Технологія розв’язання завдань економічного управління підприємством». Її провели: доцент кафедри факультету економіки і природокористування Любов ЯРЕМА і декан Бидгощського університету економіки, доктор філософії Марцін КЕСІ (Польща).
Мета лекції – формування у студентів знань про закономірності змін економічних параметрів діяльності підприємства, умінь і навичок застосування методів та інструментарію для обґрунтування економічно ефективних управлінських рішень.
У вступному слові до розгляду теми лекторка зауважила, що науковою основою сучасного управління є системний підхід. Його використання для розв’язання проблем економіки підприємства характеризується через способи, методи й інструментарій системного аналізу. Як відомо, системному аналізу властива не стільки наявність специфічного наукового апарату, скільки упорядкованість, логічна обґрунтованість підходу до дослідження проблем. З його допомогою вивчаються складні системи й оцінюються ситуації, пов’язані передусім з необхідністю визначення цілей, завдань і напрямків дій.
Продовжуючи лекцію, декан Бидгощського університету економіки, доктор філософії Марцін КЕСІ (Польща) наголосив, що ефективність діяльності сучасного підприємства залежить від багатьох зовнішніх і внутрішніх чинників. Вплив зовнішніх чинників на управління підприємством обумовлює його адаптованість і пристосованість до зовнішніх умов. Внутрішнє середовище підприємства складається з багатьох управлінських систем і підсистем, які потребують відповідних методів управління. Часто успіх підприємств залежить від вірно обраних заходів щодо удосконалення різних аспектів управління.
Під час викладання лекційного матеріалу були висвітлені питання особливостей процесів мислення керівника, формування інноваційного стилю управління, лідерства у процесах ухвалення рішень.
Значна частина матеріалу мультимедійної презентації, що супроводжувала лекцію, побудована за принципом образно-графічного запам’ятовування «за аналогією», що сприяє набуттю низки загальних і фахових компетентностей та ефективному управлінню уявою здобувачів вищої освіти.
Лекція була цікавою, пізнавальною, з використанням методів діалогу зі студентами.