Розробка бренду туристичного продукту – комплексний процес, який дозволяє створити унікальний образ дестинації, готелю, туру чи іншої туристичної пропозиції, що відрізняє його від конкурентів, забезпечує розпізнаність, преміальність та приваблює потенційних клієнтів. Для успішного впровадження туристичного продукту необхідно здійснити аналіз ринку та цільової аудиторії, розробити унікальну пропозицію (створити лаконічний слоган, логотип та індивідуальний дизайн), обрати стратегію просування, забезпечити моніторинг.
28 листопада 2025 року учасники студентського наукового гуртка «УКРАЇНА І СВІТ» взяли участь у семінарі-практикумі «ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ», присвяченому актуальним питанням створення іміджу туристичних об’єктів.
На семінарі розглянули теоретичні питання:
- Основи брендингу в туризмі;
- Аналіз конкурентного середовища;
- Створення бренд-платформи;
- Позиціонування туристичного продукту;
- Використання інструментів цифрового маркетингу.
Практична частина семінару сприяла закріпленню теоретичних знань. Гуртківці аналізували успішні кейси, розробляли проєкти, пропонували власні бренд-концепції для туристичного продукту, досліджували проблемні ситуації, які можуть виникнути в процесі брендингу території.
Вирішення практичних завдань забезпечило набуття компетентностей, необхідних для роботи в динамічному середовищі туристичного бізнесу.
Позитивний ефект комунікативної взаємодії, створення можливостей для нетворкінгу сприяли активному обміну думками між учасниками та забезпечили генерування нових ідей.