
Новини факультету

Практична підготовка здобувачів вищої освіти є однією з основних складових забезпечення якості вищої освіти та обов’язковим компонентом освітніх програм для всіх освітніх рівнів і, як результат, конкурентоспроможності випускників інституту на ринку праці. Необхідність практичної підготовки студентів підкреслюється також змістом Закону України «Про вищу освіту»: при розробці нових стандартів вищої освіти та забезпечення її якості центральним стає формування фахових компетентностей випускника. Практична підготовка завжди є невід’ємною частиною освітнього процесу на агроінженерному факультеті. Необхідні уміння і навички набуваються через практичні і лабораторні заняття, навчальні та виробничі практики.
9 березня 2021 року відбулося засідання представників Ради роботодавців – Нестора Колодки, Петра Бажика, Євгена Озімка, Олександра Олексюка, декана агроінженерного факультету Ігора Чвартацького та робочої проектної групи освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня спеціальності 208 «Агроінженерія» Миколи Клендія та Володимира Дині. Учасники засідання зазначили, що важливими партнерами для закладу освіти на сьогодні є роботодавці, тому одне із завдань – задоволення потреб роботодавця у кваліфікованих фахівцях.
На сьогоднішній день енергозберігаючі технології займають одну з ключових позицій у розвитку агроінженерії та біотехнологіях, економіці ринків споживчих послуг і матеріалів.
Відповідно до плану наукового гуртка «Агроінженерії та біотехнологій», секції – Енергозберігаючі технології, відбувся науковий диспут.В диспуті приймали участь здобувачі вищої освіти ОС «Магістр», «Бакалавр».
Використання альтернативних джерел енергії стає все більш популярним, особливо у світлі енергозберігаючих технологій. Сонячні батареї в сукупності з застосуванням вітрогенераторів, можуть виступати як в якості додаткового, так і основного джерела енергії, звільняючи таким чином споживача від гострої залежності в централізованих енергетичних мережах. Скорочується споживання інших видів палива та енергії.
Минулий тиждень видався вдалим для підписання договорів про співпрацю з працедавцями не тільки нашої області, а й з сусідніх областей.
Зокрема 26.02.2021 року, підписано договір про співпрацю, проходження виробничих практик, та працевлаштування студентів магістрів спеціальності 208 «Агроінженерія». Договір заключений з одним найбільших аграрних підприємств Львівської області - приватним підприємством «Агрофірма «Дзвони», що знаходиться у селі Болотня Львівської області.
Приємною подією ознаменувався минулий тиждень для агроінженерного факультету. Делегація факультету в складі декана Чвартацького І.І. та завідувача структурним підрозділом НВД та ПТО Логуша І.В. провели зустріч з одним з роботодавців факультету директором приватного аграрного підприємства ПАП «Бучинський» - Бучинським Анатолієм Євгеновичем. В процесі підписання договору про співпрацю, було обговорено основні положення освітньої програми за спеціальністю 208 «Агроінженерія» галузі знань 20 «Аграрні науки та продовольство» для другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Державна підтримка бджільництва, як агросектору зі своєю специфікою, на сьогоднішній день представлена низкою програм підтримки розвитку підприємництва в сільській місцевості для сільгоспвиробників, як фермерів так і приватних пасічників. Ця програма знаходиться серед пріоритетних програм розвитку сільського господарства, оскільки останніми роками квоту по експорту меду держава виконує в дуже стислі терміни, а також досліджено що обсяги збору основних посівних культур таких як соняшник, ріпак, гречка та садових культур, зростають до 30-35% при запилені цих культур бджолами.
- Ігор Фльонц – лауреат обласної премії ім. Івана Пулюя
- ОНОВЛЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ФАКУЛЬТЕТУ
- Засідання студентського наукового гуртка
- Оновлення обладнання лабораторії «Гідроприводу сільськогосподарської техніки»
- Зустріч студентів із практикуючим ландшафтним дизайнером, випускником Бережанського агротехнічного інституту Богданом Михайловичем ТРИГУБОЮ
- Участь у тренінгах «Впровадження елементів дуального навчання в навчальний процес»