20 березня 2024 року проведено вікторину «Трактори та автомобілі: відомості та історія» за участю здобувачів вищої освіти I-го та II-го курсів агроінженерного факультету під керівництвом доцента кафедри Ігоря ЧВАРТАЦЬКОГО.
20 березня 2024 року в музеї агроінженерного факультету відбулась інформаційна година на тему «65 років інституту, розвиток і досягнення» присвячена ювілею навчального закладу.
В рамках проведення тижня кафедри прикладної механіки та технічного сервісу, 19 березня 2024 року відбулося презентація робіт студентських наукових гуртків. Студенти продемонстрували свої досягнення в області моделювання та 3D друку.
19 березня 2024 року в рамках проведення тижня кафедри прикладної механіки та технічного сервісу відбулося розширене засідання студентського наукового гуртка «Дослідження параметрів гвинтових робочих органів», на якому була представлена на розгляд науково-дослідна робота на тему «Дослідження гнучких гвинтових конвеєрів з секційними робочими органами». Основним доповідачем цієї роботи був Роман КУСМИНА.
Інтернаціоналізація вищої освіти – це процес систематичного впровадження міжнародного досвіду в освітню, наукову та громадську діяльність закладів вищої освіти.
Одним з напрямків інтернаціоналізації вищої освіти є посилення міжнародної складової діяльності кафедри, зокрема навчання студентів на міжнародних освітніх програмах. Студент групи Кн-41Б Ярослав Леськів, здобувач освіти ОПП "Комп'ютерні науки" успішно пройшов навчання в Toronto School of Management за програмою "Diploma in Cybersecurity Specialist Co-op".
Студентство – це особлива соціальна категорія, специфічна спільність людей, організаційно об’єднаних інститутом вищої освіти. Студентський вік – це період становлення особистості, період прояву різноманітних інтересів, розвитку пізнавальної та професійної мотивації, активного розвитку моральних і естетичних почуттів, становлення і стабілізації характеру, формування стійкого ставлення до майбутньої професії та суспільства у всіх його проявах і, що особливо важливо, оволодіння повним комплексом соціальних ролей дорослої людини.
Постановою КМ України від 21.09.2019 р. № 800 затверджено «Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників». Пункт 6 «Порядку» наголошує: «Педагогічні і науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами», зокрема за дистанційною формою, а також поєднуючи різні форми. Окремі види діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників (участь у програмах академічної мобільності, наукове стажування, інформальної (самоосвіти), здобуття наукового ступеня, вищої освіти можуть бути визнані як підвищення кваліфікації.