Відповідно до запитів суспільства та вимог держави завданнями вищої школи у сучасних умовах є підготовка конкурентоздатного фахівця. Ефективність формування такого фахівця залежить від професійної кваліфікації викладачів. Рівень професійного розвитку представників вищої школи відбувається з урахуванням такої складової, як міжнародне стажування.
Становлення демократичної, правової, соціальної держави, проведення політичної, освітньої та інших реформ вимагають, щоб такі чинники, як компетентність, професіоналізм, інтелект, творчість відігравали провідну роль у діяльності учасників всіх сфер життя нашої держави.
Постійний еволюційний процес в освітньому просторі, зміни форм, методів та функцій діяльності викладача, утілення в практику державних, галузевих програм потребує перебудову системи вищої освіти в контексті вимог і можливостей XXI століття.
В рамках проведення тижня кафедри економіки підприємства 01 квітня 2019 року відбувся круглий стіл «Міжнародний досвід: теорія і практика».
Мета заходу –ознайомлення з особливостями, можливостями і перспективами освіти та стажування за кордоном.
Шалені темпи сучасного життя вимагають від фахівців постійного вдосконалення їх професійних компетентностей. Для викладачів закладів вищої освіти вкрай важливим є перебування в постійному тонусі та швидка адаптація до викликів, що диктуються змінами у політичному, нормативно-правовому, соціально-економічному житті України та світу. Зокрема євроінтеграційні процеси потребують приведення сучасної вищої освіти до європейських стандартів.
Колеги та студенти, у цій статті я хочу поділитися досвідом, отриманим від участі у Програмі Ерасмус +.
Це наймасштабніша сучасна програма академічних обмінів, у якій можуть брати участь студенти, викладачі, науковці та організації, діяльність яких пов’язана із сферами освіти, культури та спорту.
У 2017 році наш заклад виборов можливість взяти участь у цій програмі в межах напряму КА1: мобільність викладачів ВНЗ з метою викладання в університеті країни-члена програми.