Любов ЯРЕМА відмітила, що освітній процес невіддільний від виховного, їх оптимальне поєднання сприяє формуванню в молоді необхідного життєвого досвіду, соціальних компетенцій і патріотичного світогляду. Необхідно створити безпечні та комфортні умови для всіх учасників освітнього процесу, завдяки яким студенти прагнутимуть навчатися, а науково-педагогічні працівники зможуть повною мірою розкрити свій викладацький хист. Дні навчального року, як правило, повинні проходити у зосередженій побудові векторів освітнього та виховного процесів, встановлення довіри і контактів серед здобувачів вищої освіти, студентським самоврядуванням та адміністрацією ЗВО. В такому форматі розвитку діяльності факультету суттєву роль відіграють майстерність і мудрість кураторів академічних груп. Робота наставника академічної групи повинна бути спрямована на посилення виховної і роз’яснювальної роботи зі студентським колективом, підтримку розуміння освітнього процесу, забезпечення динаміки виховної складової освітньої діяльності, вивчення та контроль житлово-побутових умов студентів, які проживають у гуртожитку.
Важливим напрямом роботи науково- педагогічного колективу є адаптація першокурсників до нового для них академічного середовища, оскільки це вкрай важливо в нинішніх умовах. Студенти повинні відчути, зрозуміти та усвідомити всі умови освітнього процесу в безпосередньому контакті з викладачами. Деканша наголосила на відповідальному ставленні до навчання всіх здобувачів вищої освіти, незалежно, від формату навчання, неухильному виконанні інструкцій безпеки, обов’язковому дотриманні правил академічної доброчесності. Завдання кураторів академічних груп допомагати студентам адаптуватися до навчання, виховувати всебічно розвинутих фахівців з активною громадянською позицією.
На зборах обговорювались різні ситуативні випадки початку навчального року.
Деканат факультету економіки і туризму