4.04.2024 р. відбулося чергове засідання проблемної групи Ландшафтної архітектури та садово-паркового будівництва наукового студентського гуртка кафедри лісового і садово-паркового господарства.
Ключові новини
Час напередодні Воскресіння Господнього завжди особливий: ми всі потребуємо більше любові, прощення, молитви і добрих справ. Для того, щоб атмосферу Великодня відчули у своїй домівці ветерани праці нашого навчального закладу у передсвяткові дні, за підтримки профспілкової організації від імені колективу інституту ветеранам було передано пасхальні набори.

29 квітня під головуванням Мирона ЖИБАКА відбулося засідання Вченої ради. Традиційно Мирон Миколайович поінформував про результати роботи за поточний місяць та наголосив на першочергових завданнях роботи інституту, а саме: успішне завершення навчального процесу в ІІ семестрі 2023-2024 н.р., наукові доробки та виконання заходів присвячених 126-річчю НУБіП України.
26 квітня 2024 року для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Туризм і рекреація» в Державному історико-архітектурному заповіднику м. Бережани відбулося бінарне заняття згідно програми освітньої компоненти «Туристичне краєзнавство» - викладач доц. Богдан ЛУГОВИЙ на тему: «Історико-культурні ресурси Прикарпаття» та освітньої компоненти «Організація екскурсійної діяльності» – доц. Надія ОСТРОВСЬКА на тему: «Особливості проведення різних видів екскурсій. Екскурсійна діяльність в музеях».
Однією із активних форм виявлення професійної компетентності, педагогічної майстерності, обміну досвідом щодо створення сприятливого освітнього середовища, використання сучасних методик викладання та інноваційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців є відкриті заняття.
Згідно затвердженого графіку науково-педагогічними працівниками кафедри гуманітарної освіти і туризму проведено відкриті заняття з навчальних дисциплін циклу загальної («Іноземна мова», «Фізична культура») та професійної підготовки («Організація готельного і ресторанного господарства») здобувачів вищої освіти, які цілеспрямовані на формування фахової, іншомовної та здоров’язбережувальної компетентностей.