28-29 листопада 2024 р. на кафедрі економіки і менеджменту відбувся попередній захист кваліфікаційних магістерських робіт здобувачами вищої освіти спеціальності 051 «Економіка».
Розпочали конференцію декан факультету економіки і туризму Любов ЯРЕМА та завідувачка кафедри економіки і менеджменту Ірина ГУРСЬКА, які зазначили, що магістерське дослідження є обов’язковим елементом освітньої і професійної підготовки майбутніх фахівців. Студенти магістратури мали можливість висвітлити результати своїх досліджень та в ході дискусії презентувати наукові положення і висновки.
Розробка бренду туристичного продукту – комплексний процес, який дозволяє створити унікальний образ дестинації, готелю, туру чи іншої туристичної пропозиції, що відрізняє його від конкурентів, забезпечує розпізнаність, преміальність та приваблює потенційних клієнтів. Для успішного впровадження туристичного продукту необхідно здійснити аналіз ринку та цільової аудиторії, розробити унікальну пропозицію (створити лаконічний слоган, логотип та індивідуальний дизайн), обрати стратегію просування, забезпечити моніторинг.
З метою удосконалення змісту освітньої програми, відповідності її вимогам ринку праці та врахування думки випускників і здобувачів вищої освіти 28 листопада 2024 року відбулося обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування». На засіданні були присутні члени проєктної групи, викладачі кафедри обліку і аудиту, здобувачі вищої освіти спеціальності «Облік і оподаткування»: Вікторія МИКОЛИШИН, Софія КРАВЕЦЬ, Ярослав ЯЦИКІВ, Ірина ДАНИЛІВ та випускники спеціальності «Облік і аудит»: Галина НЕЧИПОР, Оксана ХАМАР, Зоряна БАРАН, Сергій МАГЕРА, Ольга БОДНАР, Галина ВІЛЬЧИНСЬКА, Віталій КИЯК, Наталя КОВАЛЬСЬКА, Галина КІНДРАЦЬКА.
26 листопада 2024 року в рамках вивчення навчальних дисциплін «Облік в банках», «Фінанси» для здобувачів вищої освіти для спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка» проведено семінар та тему:
Під словом «стартап» зазвичай розуміють молоду компанію, яка лише починає розвиватись та досліджувати ринок. Але це не найголовніша її відмінність. Стартап завжди має інноваційну основу, тобто команда такого бізнесу застосовує нові технології або створює унікальний продукт, що не має жодних аналогів. Такий підхід до роботи вимагає великих інвестицій. Але на противагу великим внескам стартапи мають і високу рентабельність.
20 листопада 2024 р. відповідно до плану роботи студентського наукового гуртка «Актуальні проблеми методики обліку і оподаткування» під керівництвом Орести БОДНАР було проведено засідання на тему: