ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТУРИЗМУ
  (03548) 2-31-73   E-mail:  ekonom.prurod@gmail.com    Декану факультету
Україна тримає стрій!!!

Факультет економіки і туризму 

Проводить фахову підготовку за освітніми ступенями "МАГІСТР" та "БАКАЛАВР"

зі спеціальностей:

051 - ЕКОНОМІКА
071 - ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
073 - МЕНЕДЖМЕНТ
242 - ТУРИЗМ

Детальніше про вступ

Featured

Обговорення освітньо-професійних програм на кафедрі економіки і менеджменту

Забезпечення якості підготовки здобувачів вищої освіти вимагає узгодженої та системної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, включаючи робочу групу та випускників. Постійний моніторинг, аналіз та оновлення освітніх програм спрямовані на забезпечення високого рівня надання освітніх послуг та створення комфортного навчального середовища.

Featured

Попередній захист кваліфікаційних магістерських робіт здобувачами вищої освіти спеціальності 051 «Економіка»

28-29 листопада 2024 р. на кафедрі економіки і менеджменту відбувся попередній захист кваліфікаційних магістерських робіт здобувачами вищої освіти спеціальності 051 «Економіка».

Розпочали конференцію декан факультету економіки і туризму Любов ЯРЕМА та завідувачка кафедри економіки і менеджменту Ірина ГУРСЬКА, які зазначили, що магістерське дослідження є обов’язковим елементом освітньої і професійної підготовки майбутніх фахівців. Студенти магістратури мали можливість висвітлити результати своїх досліджень та в ході дискусії презентувати наукові положення і висновки.

Featured

Семінар-практикум «Формування бренду туристичного продукту»

IMG 20241105 095010   Розробка бренду туристичного продукту – комплексний процес, який дозволяє створити унікальний образ  дестинації, готелю, туру чи іншої туристичної пропозиції, що відрізняє його від конкурентів, забезпечує розпізнаність, преміальність  та приваблює потенційних клієнтів. Для успішного впровадження туристичного продукту необхідно здійснити аналіз ринку та цільової аудиторії, розробити унікальну пропозицію (створити лаконічний слоган, логотип та індивідуальний дизайн), обрати стратегію просування, забезпечити моніторинг.

Featured

Обговорення проєкту ОПП «Облік і аудит» зі здобувачами вищої освіти та випускниками спеціальності «Облік і аудит»

З метою удосконалення змісту освітньої програми, відповідності її вимогам ринку праці та врахування думки випускників і здобувачів вищої освіти 28 листопада 2024 року відбулося обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування». На засіданні були присутні члени проєктної групи, викладачі кафедри обліку і аудиту, здобувачі вищої освіти спеціальності «Облік і оподаткування»: Вікторія МИКОЛИШИН, Софія КРАВЕЦЬ, Ярослав ЯЦИКІВ, Ірина ДАНИЛІВ та випускники спеціальності «Облік і аудит»: Галина НЕЧИПОР, Оксана ХАМАР, Зоряна БАРАН, Сергій МАГЕРА, Ольга БОДНАР, Галина ВІЛЬЧИНСЬКА, Віталій КИЯК, Наталя КОВАЛЬСЬКА, Галина КІНДРАЦЬКА.

Featured

Семінар з «Фінансової грамотності» за участю НПП та здобувачів вищої освіти факультету «Економіки і туризму»

1732716603972   26 листопада 2024 року в рамках вивчення навчальних дисциплін «Облік в банках», «Фінанси» для здобувачів вищої освіти для спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка» проведено семінар та тему: «Фінансова грамотність». Модераторами заходу виступили декан факультету «Економіки і туризму», доцент Любов Ярема, завідувачка кафедри обліку і аудиту, доцент Оксана Сливінська, доцент кафедри обліку і аудиту Володимир Габор. Учасниками семінару були: керівник групи відділень відділу організації продаж філії Тернопільське обласне управління АТ «Ощадбанк» Макодрай Мар'яна Володимирівна та завідувач сектора роздрібного бізнесу АТ «Ощадбанк» Пелех Юлія Миколаївна, а також НПП факультету «Економіки і туризму».

Featured

Тренінг «Як успішно реалізувати свій стартап»

IMG 58f671f0706c7c304f099ed8ce09bc4d V  Під словом «стартап» зазвичай розуміють молоду компанію, яка лише починає розвиватись та досліджувати ринок. Але це не найголовніша її відмінність. Стартап завжди має інноваційну основу, тобто команда такого бізнесу застосовує нові технології або створює унікальний продукт, що не має жодних аналогів. Такий підхід до роботи вимагає великих інвестицій. Але на противагу великим внескам стартапи мають і високу рентабельність.

Карта повітряних тривог України

Обговорення проєктів

 

Free Joomla templates by Ltheme