Сучасна соціально-економічна ситуація відзначається невідповідністю ринку освітніх послуг потребам ринку праці, вимог роботодавців рівню професійної підготовки фахівців. Враховуючи особливості сучасних економічних процесів, які вимагають від закладів вищої освіти бути рівноправними гравцями на ринку праці та освітніх послуг, необхідно збалансовувати професійно-кваліфікаційний попит на освітні послуги відповідно до вимог регіонального ринку праці. У цих умовах комплексна систематична робота інституту та факультету економіки і туризму, спрямована на професійне самовизначення молоді, стає дедалі актуальнішою.
24 квітня 2025 року декан факультету економіки і туризму, доцент Любов ЯРЕМА та завідувач кафедри гуманітарної освіти і туризму, доцент Богдан ЛУГОВИЙ провели профорієнтаційну роботу зі студентами Бурштинського торговельно-економічного фахового коледжу та Бурштинського енергетичного фахового коледжу.
Робімо добро – і світ стане кращим.
Усвідомлений вибір молодими людьми своєї майбутньої професії є одним з важливих рішень, багато в чому визначає їхню подальшу життєву стратегію, а також впливає на їхню подальшу діяльність і якість життя. Швидко змінюваний світ, глобалізація, зростання рівня конкуренції на ринку праці, відмирання «старих» і поява нових професій – це та реальність, для орієнтації в якій необхідні відповідні знання та навички. Важливо, щоб майбутні абітурієнти мали змогу отримати якомога повнішу інформацію щодо можливостей свого подальшого навчання.
Бінарна лекція - це метод навчання, який передбачає спільну участь декількох лекторів, які подають різні точки зору на одну тему і можуть доповнювати один одного, створюючи діалог чи дискусію на користь здобувачів вищої освіти. Такий підхід сприяє глибшому розумінню освітніх компонент та робить лекцію більш динамічною і цікавою. Так, 16 квітня 2025 року старшими викладачками кафедри обліку і аудиту Іриною СТЕМКОВСЬКОЮ та Оксаною ЗІНИЧ було проведено
15 квітня асистент кафедри гуманітарної освіти і туризму Інна Підховна провела профорієнтаційну роботу з учнями 11 класу Куропатницького ліцею Бережанської міської ради Тернопільської області.
У сучасному світі, де технології розвиваються з надзвичайною швидкістю, традиційна освіта вже не може повністю задовольняти потреби сучасного студента. Саме тому неформальні форми навчання: онлайн-курси, тренінги, семінари та інші інноваційні методи стають надзвичайно актуальними. Неформальна освіта задовольняє індивідуальні запити та потреби, допомагає розвитку здібностей, сприяє соціалізації та самореалізації особистості.